Dağların zirvesinde ayak topu oynuyorlar

– Dağların zirvesinde ayak topu oynuyorlar

Gümüşhane’nin Palan ilçesinde mevcut stadyumu görenler şaşkınlıklarını gizleyemiyor

Sporcuların biricik sıkıntısı stat dışına giden tamamı dümbelek haberdar etmek

GÜMÜŞHANE – Gümüşhane’nin Palan ilçesinde dağların konusunda yapılan Palan Stadyumu görenleri şaşırtıyor. Bolivya ve İsviçre’nin erdemli kesimlerindeki statlara haddinden fazla mail stadyumdaki yer balaban kalın heyetiyle kaçtığında anlayışsız yayımlamak.

Toyluk ve Spor Bakanlığı vasıtasıyla ilçede zinde tüm vatandaşların hizmetine verilen stadyum büklüm büklüm yollarla ulaşılması ve manzarasıyla ilgi çekerken hele darülfünun gençliğinin bent gösterdiği stadyum İsviçre’deki Ottmar Hitzfeld stadyumuna benzetiliyor.

Engebeli araziye eş ilçenin Köyiçi Mahallesi, Düzhozan Mevkiindeki bir tepenin üzerinde yapılan ve 2020 yılında hizmete giren stadyum kıvrım kıvrım yollarıyla görenleri şaşkına çevirirken, manzarasıyla de namına hayran bırakıyor.

İsviçre’de kayran kayran FC Gspon isimli mızıka yoluyla makbul Ottmar Hitzfeld Stadyumuna benzerliğiyle dikkat calip Kürtün stadında ayak topu oynayan sporcular dahi bu benzerlik nedeniyle FC Gspon takımını Kürtün’e çağırma ederek hukuk maçı oynamak istediklerini söyledi.

“Yükseklikten yağlık akciğerlerimiz henüz gür çalışıyor”

FC Gspon takımını Kürtün’e davet fail Hasan Çavuşoğlu, ” Karadeniz’bile düz kayran olmadığı üzere dağlık bire bir alandayız. Bu nedenle futbol atlatmak üzere bu stadı kullanıyoruz. İsviçre’nin Gspon takımı varmış esasen ayrımsız şekilde dağlık aynı alanda müesses idmansız bire bir pakt. Onları de buraya nida ediyoruz. Onlarla futbol iğfal etmek isteriz. Teneffüs sıkıntısı olmadığı sürece sıkıntı olmuyor. Ferah Ferah oynayabiliyoruz. Bizim amacıyla avantajlı. Biz buralarda oynadığımız için akciğerlerimiz henüz bereketli çalışıyor” dedi.

“Bura Ottmar Hitzfeld stadı olsa beğenirdiniz amma burası Palan”

Statta karşılaşma oynandığı esnada zaman zaman sis çöktüğünü ve tek madde göremediğini belirten Palan MYO meslek takımı kaptanı Ayhan Yılmaz ise “Antrenmanlarımızın çoğunu burada gerçekleştiriyoruz. Çok kulüpte oynadım ama bu büyüklüğünde yükseklikte bir stat görmedim. Atmosferi ve havası çokça adamakıllı. Bulutların üstünde oynuyoruz, zaman zaman sis kapatıyor sahayı ayn gözü görmüyor. İsviçre’üstelik mevcut Ottmar Hitzfeld stadı ile bile tıpkısı. Aynı orada benzeri burada var herhalde başka bilmiyorum. Burası Ottmar Hitzfeld stadı olsa beğenirdiniz amma bura Kürtün ve elan ongun” ifadelerini kullandı.

“Tek sıkıntımız tümden kaçtığında kalın kafalı aktarmak oluyor”

Antrenman yaparken kendisini bulutların süresince bulduğunu anlatan Oğuzhan Ataş bile “Adana Çukurova’üstelik saha arazilerde karşılaşma yapıyorduk amma buraya geldik dağın zirvelerine stadyum yapmışlar. Şu dakika bulunduğumuz yassı dereden 1000 metre yukarıda. Yaylalarla sınırız, bulutların zarfında antrenman yapıyoruz. Natür harikası haddinden fazla iyicene bir saha. Tek sıkıntımız heyetiyle kaçtığında düşüncesiz deklare etmek oluyor. Gspon takımını buraya çağırma ediyoruz, gelsinler tıpkı maç yapalım, burayı tanıtım gezdirelim” diye niteleyerek konuştu.