Pendik-Sabiha Gökçen Hava Meydanı Metro Hattı vatandaşlardan bilcümle kadar aldı

Reisicumhur Recep Tayyip Erdoğan’ın evvel törenle açılışını gerçekleştirdiği Pendik- Sabiha Gökçen Hava Meydanı Metro Hattı’nı kullanan vatandaşlar, hizmetten mutlu kaldı.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı bünyesinde Reisicumhur Erdoğan ve Iblağ ve Enfrastrüktür Bakanı Adil Karaismailoğlu’nun katılımıyla açılan Pendik-Sabiha Gökçen Hava Meydanı metrosu, İstanbulluların hizmetine sunuldu.

Yer Altı Treni hattı hele trafik yoğunluğu olan zamanlarda vatandaşların havalimanına gelişinde emeksiz sağladı. Metroyu kullanan vatandaşlar havalimanına trafik olmadan fariğ ulaştıklarını devir ve paradan tasarruf sağladıklarını söyledi.

AA muhabirine mütekellim vatandaşlardan Ferhat Atılganlık, Kaynarca’de oturduğunu belirterek, “Çokça nazik emeksiz. Sabiha Gökçen’e gelmek Pendik’ten çok zordu. Kurtköy’da trafik tıkanıyordu. Benim amacıyla işe gelmem çokça yumruk oluyordu ama demin haddinden fazla kıytırık. Evimden buraya kısaca 6-7 dakikaya geldim.” dedi.

Metronun Sabiha Gökçen Havalimanına yaklaşmasının çok ongun olduğunu anlatım fail Güven, şöyle konuştu:

” Halkalı’dan binecek ayrımsız gelgeç, nerdeyse İstanbul’un tıpkısı ucundan diğer ucuna gelebilecek. Bu Avrupa yakasında oturanlar ve Kadıköy’den gelenler üzere üstelik mebzul oldu. Dayanılmaz benzeri çalışma. Zaten devamı gelecektir. Eriştirme ve Altyapı Bakanlığına teşekkürname ediyorum. Havaalanından memleketim Ağrı’ya gezmek için dahi bu metro zahmetsiz sağlayacak. Havaalanını de yoğun kullanan biriyim. Kent dışına başvurmak üzere İzmir, Ankara ve Ağrı’ya gezmek amacıyla metroyu kazanmak benim üzere kazanım sağlayacak.”

“Havaalanından çıkmadan seyahat yaptık”

Sıdıka Karademir, metroyu haddinden fazla beğendiğini söyledi. KKTC’den mevrut oğlunu bloke etmek için Bostancı’dan geldiğini tamlayan Karademir, “Kısaca 40 an sürdü. Nakil olmadan erinç geldim. Dönüşte hiç havaalanından çıkmadan yolculuk yaptık. Süper reşit bayıldım.” diyerek konuştu.

Adaletli Sevinçer ise Batman Havaalanı’ndan geldiğini belirterek, “Gezi gayet adamakıllı geçti. Çok şen ettim. Cenabıhak bin kez razı olsun. Bizi seçkin tip külfetten kurtardı.” ifadelerini kullandı.

Avukat Seyit Veziroğlu açılışı gerçekleşen metronun haddinden fazla adamakıllı bakım olduğunu dile getirdi. Metronun açılmasını yıllardır beklediklerini belirten Veziroğlu, şunları söyledi:

“İnşallah bunun kadar hizmetlerin bitmeme edeceğini düşünüyoruz. Bu hizmette kimin emeği varsa vatandaş olarak teşekkür ediyoruz. Buraya gelirken otobüsle geldik, 1,5-2 saat Kadıköy aracılığıyla sürüyor amma metroyla olduğu zaman yaklaşık 45 dakikaya düşüyor. 1 saat 15 an ahit tasarrufu oluyor. Ahit da bu dönemde bizim yer yetişkin hazinemiz. Nedeniyle çok şişman tıpkı bakım. İnşallah bu hizmetlerin devamı sağlık. Sabiha Gökçen metrosunu kullanıp demin üstelik Kadıköy’e gideceğiz.”

Marmara Üniversitesi öğrencisi Beyza Vuzuh Yazdıç, metronun öğrenciler üzere haddinden fazla zinde olduğunu düşündüğünü kaydetti. Metronun gidiş geliş açısından artırım sağladığını belirten Yazdıç, “Ben öğrenciyim yanımda aynı derinti yükle geliyorum. Buradan otobüse çıvmak ve trafiğin zarfında yatmak benim amacıyla haddinden fazla print oluyor. Bu yüzden bu hizmet çokça ferah oldu. Ailem de sevindi. Otobüsle gelip gezmek çok bayıltıcı oluyordu.” dedi.